اعطای تسهیلات خود مالکی به ساکنان اطراف حرم حضرت عبدالعظیم ، اندازه تسهیلات نوسازی چقدر شد؟

به گزارش آموزشگاه ما، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به متقاضیان دارای زمین در تهران 450 میلیون تومان و بافت فرسوده اطراف حرم عبدالعظیم 600 میلیون تومان تسهیلات خودمالکی پرداخت می گردد.

اعطای تسهیلات خود مالکی به ساکنان اطراف حرم حضرت عبدالعظیم ، اندازه تسهیلات نوسازی چقدر شد؟

به گزارش خبرنگاران، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: به متقاضیان دارای زمین در تهران 450 میلیون تومان و بافت فرسوده اطراف حرم عبدالعظیم 600 میلیون تومان تسهیلات خودمالکی پرداخت می گردد.

خلیل محبت خواه گفت: سازندگان، انبوه سازان حرفه ای و تعاونی های دارای زمین در استان تهران می توانند از طرح خودمالکی استفاده نمایند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، به ازای هر واحد مسکونی بافت فرسوده تهران 450 میلیون تومان، بافت های فرسوده و یا اراضی اطراف حرم عبدالعظیم 600 میلیون تومان و در سایر شهرها 300 میلیون تومان تسهیلات ساخت و نوسازی پرداخت می گردد.

او اضافه کرد: شهروندان تهرانی و کسانی که دارای زمین و یا واحد مسکونی فرسوده هستند که قصد نوسازی واحد خود را دارند می توانند از این تسهیلات خودمالکی استفاده نمایند.

محبت خواه گفت: در بافت های فرسوده با متراژ کمتر متقاضیان می توانند واحدهای خود را تجمیع نموده و از این تسهیلات استفاده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 980

به "اعطای تسهیلات خود مالکی به ساکنان اطراف حرم حضرت عبدالعظیم ، اندازه تسهیلات نوسازی چقدر شد؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "اعطای تسهیلات خود مالکی به ساکنان اطراف حرم حضرت عبدالعظیم ، اندازه تسهیلات نوسازی چقدر شد؟" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات خود مالکی به ساکنان اطراف حرم حضرت عبدالعظیم ، اندازه تسهیلات نوسازی چقدر شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید