آنالیز اعتراضات یک میلیون و 50 هزار نفر درمورد طرح تازه یارانه ای

به گزارش آموزشگاه ما، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروه های جوابگویی وزارت مردم به صورت شبانه روزی جوابگوی درخواست ها و سوالات خانوارها درباره عدالت بخشی به پرداخت یارانه ها هستند.

آنالیز اعتراضات یک میلیون و 50 هزار نفر درمورد طرح تازه یارانه ای

به گزارش ایرنا، حجت عبدالملکی درخصوص بازدید روز گذشته محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، گفت: اجرای این طرح ملی سوالات و دغدغه هایی را برای مردم به وجود آورد که نیازمند شفاف سازی و همراهی همه جانبه است.

وی اضافه کرد: عدالت در توزیع یارانه ها و کاهش فاصله طبقاتی مورد تاکید رئیس جمهور است که کوشش می گردد این مهم محقق گردد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آثار مثبت اجرای این طرح برای اقشار و دهک های پایین جامعه، ادامه داد: پس از اجرای این طرح ضریب جینی در کشور شرایط مناسبی پیدا می نماید و شاخص های مالی بهبود می یابد.

عبدالملکی بیان داشت: همزمان با پرداخت این یارانه برای مردم، تیم های پاسخگویی به سوالات مردم در سامانه تلفنی مستقر شدند.

وی بر به روز رسانی و پشتیبانی از سامانه تاکید نمود و گفت: در چهار روز اجرای طرح 2 میلیون تماس و مراجعه به سایت اجرا شده و اعتراضات یک میلیون و 50 هزار نفر ثبت شده که در حال آنالیز است.

در جریان این بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر رفاه ضمن گفت و گوی صمیمی و قدردانی از زحمات اپراتورهای سامانه های تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تماس تلفنی چند نفر از هموطنان که با این سامانه تلفنی تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها پاسخ دادند.

سامانه 6369 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای هدایت و پاسخگویی مردمی که از دریافت یارانه ها در طرح نو دولت جا مانده اند و سایر سوالات یارانه ای، در سه شیفت و با 120 اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند.

افراد می توانند برای ثبت شکایت ها به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir و تلفن گویای 09200006369 مراجعه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 916

به "آنالیز اعتراضات یک میلیون و 50 هزار نفر درمورد طرح تازه یارانه ای" امتیاز دهید

1 کاربر به "آنالیز اعتراضات یک میلیون و 50 هزار نفر درمورد طرح تازه یارانه ای" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز اعتراضات یک میلیون و 50 هزار نفر درمورد طرح تازه یارانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید