اندازه محبوبیت بایدن به پایین ترین سطح تاریخی خود کاهش یافت

به گزارش آموزشگاه ما، به گزارش خبرنگاران، بر اساس آخرین نظرسنجی اجرا شده از سوی دانشگاه کوئینیپک (Quinnipiac) در آمریکا، 36 درصد از آمریکایی ها فعالیت جو بایدن، رئیس جمهور کشورشان را تایید می نمایند.

اندازه محبوبیت بایدن به پایین ترین سطح تاریخی خود کاهش یافت

بر این اساس، آمار مذکور به یک حداقل تاریخی جدیدی تبدیل شده است. رکورد قبلی در ماه اکتبر ایجاد شده بود که مطابق با آن 38 درصد از شرکت نمایندگان در نظرسنجی حمایت خود را از رئیس جمهورشان اعلام نموده بودند.

به گزارش اسپوتنیک، 53 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی فعالیت های بایدن را تایید نمی نمایند (1 درصد بیشتر از یک ماه قبل).

نتایج حاصله از این نظرسنجی نشان می دهد که آمریکایی ها به کار رئیس جمهورشان در 4 زمینه کمتر از دیگر زمینه ها امتیاز می دهند: اقتصاد (تنها 34 درصد از فعالیت های جو بایدن حمایت کردند)، مبارزه با همه گیری کرونا ویروس (45 درصد)، سیاست خارجی (33 درصد)، و مبارزه با تغییرات آب وهوایی (41 درصد).

بعلاوه، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان (51 درصد) در نظرسنجی اجرا شده از سوی دانشگاه کوئینیپک اعلام کردند که رئیس جمهور آمریکا را صادق نمی دانند؛ این در حالیست که 42 درصد نظر مخالف داشتند. 56 درصد از شرکت نمایندگان در این نظرسنجی هم متقاعد شده اند که دولت فعلی ایالات متحده به میزان کافی شایستگی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 846

به "اندازه محبوبیت بایدن به پایین ترین سطح تاریخی خود کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندازه محبوبیت بایدن به پایین ترین سطح تاریخی خود کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید