تاثیر بی نظیر قهوه بر روی زیبایی شما

به گزارش آموزشگاه ما، تاثیر قهوه را ممکن است صبح ها زمانی که خواب آلودگی بر شما غلبه نموده باشد ببینید اما تاثیر قهوه محدود به بیدار کردن شما نمی گردد.کافئین بعلاوه دارای ترکیبات زیادی است که برای پوست شما خوب است.

تاثیر بی نظیر قهوه بر روی زیبایی شما

با استفاده از قهوه قادر خواهید بود در افزایش سلامتی و زیبایی پوست و موی خود قدم بردارید. از قهوه در زمینه جلوگیری از پیری پوست، محافظت از موها، کاهش حلقه تیره دور چشم، روشن کننده پوست و رنگ کردن مو می توانید بهره ببرید این دانه سرشار از خاصیت برای پوست و موی شماست. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع تاثیر قهوه بر روی زیبایی می پردازیم.

  • لایه برداری پوست

قهوه یک اسکراب عالی برای پوست است و به از بین بردن سلول های مرده یاری می نماید. بعلاوه از خشک شدن پوست صورت شما جلوگیری می نماید. برای ساخت یک اسکراب طبیعی نصف فنجان شکر قهوه ای و قهوه و یک چهارم فنجان روغن زیتون را مخلوط کنید. آنگاه به صورت دایره ای روی پوست خود ماساژ دهید.

  • نرم کردن پوست

این راه مقرون به صرفه تر از همه درمان هایی است که در سالن ها و درمانگاه انجام می گردد. یک بسته کاکائو و قهوه که به راحتی می توان در منزل تهیه کرد. دو قاشق از هر کدام را مخلوط کنید و سپس شیر و کمی عسل به آن بیفزایید. این مخلوط را مستقیم روی پوست خود قرار دهید که 30 دقیقه باقی بماند.

  • کاهش سلولیت

دیگر تاثیر قهوه بر پوست، کاهش سلولیت است. کافئین موجود در قهوه منجر به از دست رفتن آب سلول های چربی می گردد و در نهایت کاهش سلولیت و نرم تر شدن پوست می گردد.

  • درمان حلقه های تیره دور چشم و پف چشم

تاثیر قهوه بر پف کردگی و تیرگی زیر چشم نیز دیگر مزیت آن است که به علت خاصیت ضدالتهابی آن این کار را انجام می دهد.

  • آنتی اکسیدان

قهوه غنی از آنتی اکسیدان است حتی به مراتب بالاتر از میوه و سبزیجات، این درمان برای آسیب های پوستی ناشی از اشعه UV و قرار گرفتن در معرض نور خورشید مفید است. بعلاوه خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد.

اگر در پی راهی برای از بین بردن جوش های خود هستید به مطلب آیا یخ می تواند جوش صورت را از بین ببرد؟ مراجعه کنید.

  • سفت شدن پوست

اضافه کردن قهوه به صورت طولانی مدت می تواند خواص زیادی روی پوست داشته باشد. کافئین ظهور خطوط ریز اطراف صورت را به حداقل می رساند که عاملی در جوان ماندن و زیبایی به شمار می رود.

  • روشن شدن پوست

کلید داشتن پوست زیبا، پوست سالم است و برترین راه برای دستیابی به آن محافظت در برابر ویروس، باکتری هاست که به چهره شما آسیب می رساند.

مخلوط قهوه و نمک با آب گرم را روی صورت خود ماساژ دهید و شست وشو دهید.

  • ضدالتهاب

کافئین دارای خواص ضدالتهابی است و یک راه خوب برای برطرف هرگونه قرمزی و تورم است که می توان آن را قابل مقایسه با آسپرین دانست.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب داشتن پوستی جوان و درخشان با این ماده طبیعی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 934

به "تاثیر بی نظیر قهوه بر روی زیبایی شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر بی نظیر قهوه بر روی زیبایی شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید