تعبیر خواب انبه، معنی دیدن درخت انبه یا انبه رسیده در خواب چیست؟

به گزارش آموزشگاه ما، تعبیر خواب انبه میتواند به عشق، ثروت و باروری دلالت داشته باشد، و تعبیر کندن انبه از روی شاخه درخت نشانه بسیار خوبی است. این خواب نشانه این است که به زودی به آنچه می خواهید می رسید.

تعبیر خواب انبه، معنی دیدن درخت انبه یا انبه رسیده در خواب چیست؟

تعبیر خواب انبه

معبرین غربی می‌گویند:

  • از نقطه نظر نمادین، انبه میوه‌ای است در رابطه با باروری، پول و بدست آوردن علم و دانش در زندگی. انبه در رویا یکی از میوه‌های شگفت انگیز است.
  • تحلیل گران رویا درخت انبه را به عشق نسبت می‌دهند. این میوه لقب پادشاه میوه‌ها را در برخی از جوامع یدک می‌کشد. درخت انبه در حدود 40 متر رشد می‌کند و می‌تواند در رویا سمبل تنها یک عشق در زندگی بیننده خواب باشد. شیرین بودن و بافت نرم آن نمایشی از قلب رئوف و مهربان فرد در جهان بیداری است.
  • دیدن گوشته میوه انبه در خواب نمادی از شهوت و هوس برای حالت ذهنی بیننده خواب در زمان حال است.
  • انبه میوه‌ای است پر مغز و آبدار که خوردن آن احساس رضایت به فرد می‌دهد. با توجه به این موضوع خوردن انبه در رویا بیانگر خیالات و فانتزی‌های شیرینی مانند ثروت، دارایی و یا آرامش در وجود شخص مورد نظرتان است.
  • دانه‌ها یا پوست خشک شده انبه در خواب به شما هشدار می‌دهد که شروع به تغییراتی در زندگی خود کنید. این تغییر می تواند در رابطه با پیدا کردن شغلی جدید باشد.
  • تعبیر انبه فاسد در خواب نشانه شکست های عاطفی و اقتصادی است. در شرایطی سخت هستید و روح شما به علت کم لطفی عشقتان آزرده شده است.
  • خوردن انبه سبز و کال در خواب نشانه اختلاف با خانواده و همسر است. سعی کنید اختلافات را در اسرع وقت حل کنید.
  • تعبیر خوردن انبه شیرین در خواب این است که روابط شما با دیگران بسیار بهتر خواهد شد. مخصوصا شخصی که مدت ها با همسر خود درگیر بوده و دچار مسائل عاطفی شده باشد. این خواب نشانه این است که به زودی مسائل خانوادگی اش حل خواهد شد.
  • اگر انبه ترش مزه بود دلیلی بر زمان سختی و رنج در عشق است.
  • زمانی که شما یک رابطه عاشقانه جدیدی را آغاز کرده باشید احتمال دیدن رویاهایی با مضمون انبه بسیار بالا می‌رود. همانطور که گفته شد انبه می تواند نشانی از عشق باشد و تقسیم کردن آن در رویا بین دیگران خبر از شروع رابطه‌ای می‌دهد.
  • شاید در تمامی رویاها انبه نمادی از عشق و ثروت نباشد ولی به طور کلی رفاه و آسایش روحانی را نشان می‌دهد.
  • دیدن چیدن انبه از درخت، خبر از یافتن عشقی جدید می‌دهد. انبه در بین مردمان هند نشان بدست آوردن هدف و رسیدن به مقصود است. در واقع هندوها انبه را به خدای گانشا (یکی از شناخته‌شده‌ترین و مورد احترام‌ترین خدایان در مذهب هندوئیسم است) نسبت می‌دهند که مظهر اکتساب است.
  • تعبیر خواب خوردن انبه اگر از خوردن آن لذت بردید این است که از زندگی خانوادگی و کاری خود بسیار راضی هستید و اگر غیر از این بود تعبیرش این است که از زندگی خود ناراضی هستید
  • تعبیر خواب چیدن انبه از روی درخت ثروت و ثبات و رضایت کلی زندگی درآینده است. به اسم مثال اگر یک درخت در نزدیک خانه شما باشد تعبیرش رفاه و موفقیت در زندگی است. اگر درخت انبه در نزدیک محل کارتان باشد تعبیرش ارتقای شغلی و سودهی و تغییرات مثبت در محیط کار است.
  • اگر خواب دیدید که مشغول پوست دریافت انبه بودید تعبیرش این است که حوادثی عظیم را در زندگی تجربه می کنید و روابط شما با دیگران دچار تغییرات عظیمی شده است.
  • تعبیر خواب انبه دریافت این است که آن شخص (شخصی که به شما انبه می دهد) دوست دارد با شما رابطه برقرا کند.
  • تعبیر خواب انبه دادن به کسی این است که دوست دارید به آن شخص یاری کنید و علاوه بر آن با او رابطه برقرار کنید. این خواب نشانه ای از رضایت و شادی برای یاری کردن و محبت کردن به دیگران است.
  • تعبیر خریدن انبه در خواب نشانه دریافت پول غیر منتظره است. از جایی که فکرش را نمی کنید به شما پولی خواهد رسید. ممکن است ارثی به شما رسیده باشد و یا پاداش زیادی بگیرید.

تعبیر خواب انبه سبز

انبه های خام در خواب نشان می دهد که شما اجازه دادید اضطراب شما را درگیر کند. اگر صبر بیشتری داشته باشید ممکن است بتوانید همه کارهای خود را انجام دهید. هنوز هم می توانید پیشرفت کنید، اما این بار باید کوشش خود را دو برابر کنید.

تعبیر خواب انبه رسیده

منتظر چه چیزی هستی؟ الان وقتشه. چندین فرصت درست پیش روی شماست، اما اگر سریع عمل نکنید، ممکن است آن را از دست بدهید. با این حال، شما باید با کارتان حرکت کنید و خیلی طولانی نکنید. باید سریع فکر کنید و سعی کنید آن را از دست ندهید.

تعبیر خواب انبه گندیده

فرصتی که می خواهید می گذرد، و شما آن را نمی بینید، یا شاید عجولانه رفتار کنید، یا شاید ساکت بمانید. با این حال، همه آنچه که میخواستید رخ داده است. به آینده و چگونگی ایجاد فرصت های نو توجه کنید. آنچه رخ داده است، گذشته است و آنچه گذشت، تصویری روی دیوار است.

تعبیر خواب انبه برای زن حامله

تعبیر خواب انبه برای زن باردار نشانه از تولد سالم فرزند، خوش بینی و یا خلق و خوی دوران بارداری مربوط می گردد.

اگر شما به اسم زن باردار در رویا خود را در حال آشپزی با انبه ببینید، به این معناست که احتمالا تمایلات جنسی سرکوب شده دارید.

شاید دوران بارداری دشواری را سپری می کنید و این باعث شده که نتوانید به نیازهای جنسی خود پاسخ منطقی و مطلوب بدهید.

اگر شما در زندگی واقعی باردار نیستید و در رویا یک انبه شیرین آبدار را بر روی درخت مشاهده می کنید، نشان دهنده میل شما به بچه دار شدن است.

سخن آخر

اگر به تازگی خوابی با موضوع انبه دیده اید، می توانید رویای خود را در پایین همین صفحه برای کارشناسان ما بنویسید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 159

به "تعبیر خواب انبه، معنی دیدن درخت انبه یا انبه رسیده در خواب چیست؟" امتیاز دهید

16 کاربر به "تعبیر خواب انبه، معنی دیدن درخت انبه یا انبه رسیده در خواب چیست؟" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب انبه، معنی دیدن درخت انبه یا انبه رسیده در خواب چیست؟"

1 دیدگاه

الهام 5 آبان 1400

با سلام . من خانم هستم و متاهل دیشب خواب دیدم که یکی از همکاران اقا که چهره اش را الان به یاد ندارم، تو اداره دو تا انبه داشت که یکیش رو بهم داد و گفت اینا رو مدیر کل بهم داده و یکیش برای تو ...البته برا خودش بزرگتر بود و بهم گفت بوی خوبی داره و رسیده و زرد بود و من هم از او گرفتم . البته شش ماه است که در اداره بهم ظلم شده و ناحق پست پایینی بهم دادن و خیلی ناراحتم . لطفا بگین تعبیرش چیه

پاسخ به الهام
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید