حزب زلنسکی در انتخابات شهرداری های اوکراین شکست خورد

به گزارش آموزشگاه ما، تازه ترین نتایج شمارش آرا نشان میدهد که از میان 9 شهر بزرگ و مراکز منطقه ای در سراسر اوکراین هیچ نامزد حزب حاکم به عنوان شهردار انتخاب نشده است.

حزب زلنسکی در انتخابات شهرداری های اوکراین شکست خورد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورونیوز، نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات محلی اوکراین از شکست حزب حاکم به رهبری ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری این کشور در شهرهای بزرگ حکایت دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

تازه ترین نتایج شمارش آرا نشان می دهد که از میان 9 شهر بزرگ و مراکز منطقه ای در سراسر اوکراین هیچ نامزد حزب حاکم به عنوان شهردار انتخاب نشده است.

انتخابات شهرداری ها که روز یکشنبه برگزار گشت آزمون مهمی برای ولودیمیر زلنسکی محسوب می شود.

زلنسکی، کمدین پیشین، سال گذشته در انتخابات ریاست جمهوری اوکراین به پیروزی رسید و قول داد که فساد را ریشه کن کند و اقتصاد بحران زده را نجات می دهد.

وی هم چنین وعده داده بود تا به مناقشه میان گروه های جدایی طلب حامی روسیه و نظامیان اوکراین در شرق کشور سرانجام بدهد. علی رغم عدم پیشینه سیاسی، وی با دعوت از مردم در انتخابات پارلمانی که منجر به کسب اکثریت قاطع حزب وی شد، توانست به سرعت قدرت خود را تقویت کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اما رئیس جمهوری 42 ساله، شاهد کاهش مداوم محبوبیت خود بوده زیرا استانداردهای زندگی همچنان در حال سقوط است، فساد همچنان گسترده است و تلاش های بین المللی برای مذاکره در جهت حل و فصل درگیری ها در شرق اوکراین نتوانسته پیشرفت محسوسی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 144

به "حزب زلنسکی در انتخابات شهرداری های اوکراین شکست خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب زلنسکی در انتخابات شهرداری های اوکراین شکست خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید