هشت شیوه برای کاهش هزینه های سفر ، رزرو آنلاین هتل های خارجی

به گزارش آموزشگاه ما، در فکر این هستید که به زودی به سفر بروید؟ مطمئن نیستید که آیا پول کافی برای سفر کردن دارید یا نه؟ در اینجا قصد داریم چند راه حل ساده را به شما شرح دهیم که با استفاده از آن ها از هزینه های سفرتان بکاهید. در این گزارش 8 نکته ساده را برایتان شرح می دهیم. با خبرنگاران همراه باشید.

هشت شیوه برای کاهش هزینه های سفر ، رزرو آنلاین هتل های خارجی

اجاره طولانی مدت یک آپارتمان

این کار می تواند صرفه جویی زیادی در پولتان بکند. به اسم مثال اجاره هفتگی آپارتمان ها به مراتب گرانتر از اجاره یک ماهه آپارتمان است. گاهی وقت ها حتی پیش می آید که آپارتمان های مشابهی را پیدا می کنید که قیمت های مشابهی هم دارند ولی یکی از آپارتمان ها با همان مبلغ برای یک هفته اجاره داده می گردد و آپارتمان دیگر برای یک ماه. این باعث می گردد که بتوانید مدت زمان طولانی تری سفر کنید و در عین حال، در آن خانه حس راحتی کنید؛ گویی که خانه خودتان است.

موافق اجاره آپارتمان نیستید؟

اگر از ایده ماندن در آپارتمان استقبال نمی کنید، بهتر این است که به جای هتل، به هاستل بروید. شاید در هاستل کمی احساس امنیت کمتری داشته باشید ولی این کار باعث می گردد هزینه سفرتان به مراتب کمتر گردد و بدین ترتیب می توانید زمان سفرتان را طولانی تر کنید. اگر بخواهید، خیلی از هاستلها، اتاق های خصوصی هم دارند. پس می توانید در کنار بهره گیری از حریم خصوصی خودتان، از امکان برقرار کردن ارتباطات با سایر مسافران هاستل لذت ببرید.

بودجه کمی دارید؟

به سایت couchsurfing.com سری بزنید. در آن جا با افراد محلی و دوستان جدیدی آشنا می شوید که حاضرند در خانه شان به شما جایی برای ماندن بدهند. سعی کنید تا قبل از سفر، در این سایت امتیاز کسب کنید. چرا که همانطور که شما می خواهید تا میزبانی مورد اعتماد داشته باشید، قطعا میزبانان شما هم در پی میهمان مورد اعتمادی هستند. این راهی فوق العاده برای آشنا شدن با افراد محلی، در هر منطقه ای که به آنجا سفر می کنید است.

در فصول مقرون به صرفه سفر کنید

سفر کردن در فصول مقرون به صرفه قیمت (Low Season)، پیشنهاد دیگر ما به شماست. مسافرت کردن در فصول مقرون به صرفه قیمت به شما یاری می نماید تا پول زیادی را ذخیره کنید. در این بازه زمانی، نه تنها پول کمتری برای خرید بلیط هواپیما می پردازید، بلکه اقامتگاه ها هم مقرون به صرفه تر خواهند بود.

سفر به مقاصد خوش قیمت

شاید شما بتوانید با قیمتی به مراتب مقرون به صرفه تر از آنچه تصور می کردید، به مقصد گران قیمت مورد نظرتان سفر کنید، اما راه دیگری هم وجود دارد. شما می توانید مقصد خود را تغییر دهید. اگر مقصد مقرون به صرفه قیمت تری را انتخاب کنید، می توانید پول بیشتری ذخیره کنید.

غذایتان را خودتان بپزید

اگر آپارتمان اجاره نموده باشید، کارتان راحت تر است. اما هاستل ها هم معمولا آشپزخانه مشترکی دارند که می تواند کار شما راه بیندازد. اگر هم دوست ندارید آشپزی کنید، می توانید در خیابان ها، غذاهایی با هزینه کم پیدا کنید. تقریبا در تمام شهرهای جهان غذاهای خیابانی مقرون به صرفه تر از غذاهای هتل است، که معمولا خوشمزه هم هستند.

استفاده از خطوط هوایی کم هزینه

در اروپا و آسیا خطوط هوایی مقرون به صرفه قیمت تری هم هستند که قطعا ارزشش را دارد که از آن خطوط هوایی بهره ببرید. گاهی وقت ها سفر با این خطوط هوایی حتی کم هزینه تر از سفر با قطار هستند.

رزرو بلیط های مقرون به صرفه قیمت

بلیطتان را از قبل رزرو کنید و اندکی قبل از پرواز و قطعی کردن بلیط، دوباره قیمت بلیط ها را چک کنیدِ، چون گاهی بلیط های دقیقه نودی پیدا می گردد که قیمت فوق العاده مناسبی دارند. البته معمولا وقتی از مدت ها قبل بلیطتان را رزرو نموده باشید، با قیمت خیلی خوبی می توانید آن را تهیه کنید ولی گاهی هم قیمت این بلیط های دقیقه نودی از گرانی، شما را متعجب می نمایند.

برای خرید بلیط آنلاین هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 605

به "هشت شیوه برای کاهش هزینه های سفر ، رزرو آنلاین هتل های خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت شیوه برای کاهش هزینه های سفر ، رزرو آنلاین هتل های خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید