1554 بانک تجارت پیشگام پاسخگویی به مشتریان

به گزارش آموزشگاه ما، بهبود و ارتقاء فرایند های پیگیری و پاسخگویی در مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت (1554) رضایت 90 درصدی مشتریان از خدمات این مرکز را به دنبال داشته است.

1554 بانک تجارت پیشگام پاسخگویی به مشتریان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، از ابتدای سالجاری تا به امروز بالغ بر420 هزار نفر از هموطنان و مشتریان بانک تجارت به صورت تلفنی، پیامک یا ایمیل با مرکز ارتباط مشتریان این بانک ارتباط گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کرده اند.

با نظر سنجی اجرا شده از مخاطبان تماس گیرنده با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت در مقطع زمانی سه ماهه سوم سال جاری بیش از 90 درصد آنان از نحوه پاسخگویی و پیگیری مسائل مشتری در فرآیند دریافت خدمات بانکی توسط کارشناسان این مرکز اعلام رضایت کرده اند.

مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور در راستای مکانیزه کردن کانالهای ارتباطی بانک و مشتری راه اندازی شده است. 1554 نقطه دسترسی به اطلاعات انواع خدمات است که بر حسب درخواست مشتری ارائه می شود.

مشتریان بانک تجارت در تماس با این مرکز می توانند به راحتی پاسخ سوالات خود را در زمینه های خدمات بانکی دریافت کرده و مسائل بانکی خود را مطرح و پیگیری کنند. 30 نفر کارشناس بانکی در مرکز ارتباط مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت با استفاده از فن آوری های رایانه ای، تلفن و نمابر به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: maeaedu.ir شناسه مطلب: 346

به "1554 بانک تجارت پیشگام پاسخگویی به مشتریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1554 بانک تجارت پیشگام پاسخگویی به مشتریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید